ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Γιαούρτι αγελαδινό – Φάρμα Λευκάρων

Γιαούρτι αγελαδινό

Από 100% αγελαδινό γάλα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on tumblr
Tumblr
Share on email
Email

Παραδοσιακό γιαούρτι  που παρασκευάζεται από 100% αγελαδινό γάλα

Συσκευασίες

  • 230 gr πλαστικό κεσεδάκι

Ξέρατε ότι

  • Αποτελεί υψηλής θρεπτικής αξίας τρόφιμο, καθώς είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, λίπη, υδατάνθρακες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.
  • Συγκριτικά με τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα υπερτερεί όσον αφορά την αφομοίωση των συστατικών του από τον οργανισμό, καθώς η ζυμώσεις που έχει υποστεί και η παρουσία μικροοργανισμών, δημιουργούν ένα εξαιρετικό υπόστρωμα για την απορρόφηση των συστατικών του.

Υγεία & Διατροφή

  • Περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες, με πολύ καλή βιοδιαθεσιμότητα.
  • Επίσης, περιέχει υδατάνθρακες, με ελάχιστη ή καθόλου λακτόζη, γεγονός ιδιαιτέρως σημαντικό, καθώς αποτελεί τη λύση εκλογής για άτομα με δυσανεξία στο γάλα λόγω έλλειψης του ενζύμου που διασπά τη λακτόζη
  • Βιταμίνη Α
  • Βιταμίνη D
  • Κάλιο, νάτριο, μαγνήσιο, φώσφορο και μικρά ποσά σιδήρου.
  • Αποτελεί πηγή ασβεστίου, προάγοντας την ανάπτυξη αλλά και διατήρηση της οστικής μάζας, την καλή υγεία των δοντιών και την εν γένει σωστή λειτουργία του οργανισμού. Η πρόσληψή του είναι απαραίτητη ειδικά για πληθυσμιακές ομάδες, όπως τα παιδιά, οι έφηβοι , οι έγκυες, γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση.
  • Ένα ιδιαιτέρως σημαντικό δεδομένο που προέρχεται από τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι η αύξηση της κατανάλωσης γιαουρτιού και γενικότερα γαλακτοκομικών προϊόντων, αναστέλλει τη λιπογέννεση και  μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του σωματικού βάρους. Σύμφωνα με αυτές τις έρευνες, δίαιτες αδυνατίσματος που είναι πλούσιες σε ασβέστιο αυξάνουν τη λιπόλυση και συμβάλλουν με αυτό τον τρόπο στην απώλεια του σωματικού βάρους.
  • Εντερική Λειτουργία
  • Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Γαστρεντερολογίας (WGO) τονίζει ότι η καθημερινή κατανάλωση κλινικά αποδεδειγμένων προβιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων κυρίως γιαουρτιού, είναι σημαντική για την υγεία του πεπτικού μας συστήματος. Τα εν λόγω γιαούρτια περιέχουν προβιοτικά τα οποία είναι ευεργετικά για την καλή εντερική λειτουργία, καθώς προστατεύουν την εντερική μας χλωρίδα..
  • Επίσης, το γιαούρτι παρουσιάζει υψηλό βαθμό αφομοίωσης και απορρόφησης των συστατικών του. Το γεγονός αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντική την περιεκτικότητά του στα συστατικά που αναφέρθηκαν παραπάνω. Ειδικότερα δε για συστατικά όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο και ο φώσφορος δημιουργεί όξινο περιβάλλον, απαραίτητο για την απορρόφηση τους από τον οργανισμό.

Προτάσεις κατανάλωσης

  • Το γιαούρτι είτε μόνο του είτε σε συνδυασμό με άλλες τροφές όπως το μέλι, τα δημητριακά και τα φρούτα αποτελεί εξαιρετικό γεύμα για πρωινό ή μεσημεριανό ή δείπνο. Στην Ελλάδα χρησιμοποιείται ως βασικό συστατικό στο τζατζίκι και ως επιδόρπιο με μέλι και καρύδια. Στην κουζίνα της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου θα το συναντήσουμε στο γιαουρτλού και ως συνοδευτικό σε πιλάφι, σε κεμπάμπ και σαλάτες.
  • Επίσης χρησιμοποιείται ως γαρνιτούρα σε μεζέδες, σούπες, φαγητά με όσπρια και στο χοιρινό κρέας. Σημαντική είναι και η παρουσία του στη ζαχαροπλαστική και πιο συγκεκριμένα στα κουλουράκια, στα κέικ, τις τούρτες και τα παγωτά. Τέλος χρησιμοποιείται ως πρόσθετο σε μαργαρίνες.

Διατροφικά

Λιπαρά 4,0 g
Υδατάνθρακες 5,2 g
Πρωτείνες 3,5 g
Cart