ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τυρί κατσικίσιο – Φάρμα Λευκάρων

Τυρί κατσικίσιο

Τυρί κατσικίσιο μαλακό από 100% γίδινο γάλα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on tumblr
Tumblr
Share on email
Email

Με υψηλή γευστική ένταση, δυνατό άρωμα και διάφορες υφές – από κρεμώδες μέχρι σκληρό- το κατσικίσιο τυρί, θεωρείται μεζές εκλεκτός για όλους τους λάτρεις των τυριών παγκοσμίως.

Συσκευασίες

  • Δοχείο 15 kg επί ζυγίω
  • Δοχείο 7,5 kg επί ζυγίω
  • Tάπερ 2 kg
  • Tάπερ 900 gr

Ξέρατε ότι

• To κατσικίσιο τυρί αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές ασβεστίου για τον οργανισμό, παρέχοντας περίπου 300 mg ανά 100 γραμμάρια. Η ποσότητα αυτή καλύπτει το 1/3 των ημερήσιων αναγκών ενός ενήλικα.
• Η κατανάλωση 100 γραμμαρίων κατσικίσιου τυριού την ημέρα καλύπτει περίπου το 78 % των ημερησίων αναγκών του οργανισμού σε ριβοφλαβίνη.
• 4 γραμμάρια κατσικίσιο τυρί έχουν 4 γραμμάρια πρωτεΐνης, 65 mg νατρίου και 5 γραμμάρια λίπους, βιταμίνες A,D,K και ανόργανα συστατικά, όπως θειαμίνη και νιασίνη.
• Τα 30 γραμμάρια κατσικίσιου τυριού αποδίδουν 68 θερμίδες.

Υγεία & Διατροφή

Καλή πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών, το κατσικίσιο τυρί συμβάλλει στην καλή υγεία και ανάπτυξη του οργανισμού αφού έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και σημαντικά ποσά βιταμίνης D, η οποία ακόμη και σε μια χώρα ηλιόλουστη όπως η δική μας, λείπει από τον ανθρώπινο οργανισμό. Η συγκεκριμένη βιταμίνη εκτός των άλλων λειτουργιών της, συμβάλλει στη βέλτιστη απορρόφηση του ασβεστίου. Το κατσικίσιο γάλα και τυρί περιέχει ακόμη όλες τις καλές βιταμίνες του λεγόμενου συμπλέγματος Β, όπως η βιοτίνη, το παντοθενικό οξύ και η ριβοφλαβίνη. Οι βιταμίνες αυτές ενισχύουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και εμπλουτίζουν τα αποθέματα ενέργειας του οργανισμού.

Υδατάνθρακες, μέταλλα, πρωτεΐνες υψηλής αξίας και ιχνοστοιχεία σε ικανά, για τις ημερήσιες ανάγκες, ποσοστά συμπληρώνουν το διατροφικό προφίλ του κατσικίσιου τυριού. Θεωρείται ιδανικό για όλους και ακόμη περισσότερο για όσους έχουν αυξημένες ανάγκες σε ασβέστιο και πρωτεΐνες, όπως τα παιδιά, οι έφηβοι, οι ηλικιωμένοι και ιδίως οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

Επιπλέον, το κατσικίσιο τυρί είναι πλούσιο σε κάλιο που βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και προστατεύει από καρδιαγγειακά νοσήματα όπως η στεφανιαία νόσος.

Σε σχέση με τα τυριά που παρασκευάζονται από πρόβειο ή αγελαδινό γάλα, το κατσικίσιο είναι πιο εύπεπτο και καλύτερα ανεκτό από τα ευαίσθητα πεπτικά συστήματα, διότι περιέχει μικρότερου μεγέθους μόρια λίπους και πιο εύπεπτες καζεΐνες.

Το ανοιξιάτικο κατσικίσιο γάλα (από Μάρτιο έως Ιούνιο) είναι πλούσιο σε αρώματα και έχει γεύση πιο ντελικάτη, αφού λόγω καλοκαιρίας τα ζώα βόσκουν ελεύθερα στη φύση και τρέφονται κυρίως με χλωρές τροφές. Τα λευκό, φρέσκο κατσικίσιο τυρί, που καταναλώνεται χωρίς να ωριμάσει, έχει συνήθως λιπαρά που δεν ξεπερνούν το 20% και θεωρείται «ελαφρύ».

Προτάσεις κατανάλωσης

Το κατσικίσιο τυρί μπορεί να καταναλωθεί σκέτο, με συνοδεία ψωμιού ή σαν τοστ με την προσθήκη κάποιου αλλαντικού ενώ συνοδεύει ιδανικά τις πράσινες σαλάτες. Διατροφολόγοι συστήνουν το κρεμώδες κατσικίσιο τυρί ως ένα υγιεινό υποκατάστατο της μαγιονέζας στα σπιτικά σάντουιτς. Ταιριάζει επίσης σε τάρτες ανοιξιάτικες, με σπαράγγια και φρέσκο δυόσμο, όπως επίσης και με φρέσκα φρούτα και μέλι.

Διατροφικά

Λιπαρά 4,0 g
Υδατάνθρακες 5,2 g
Πρωτείνες 3,5 g
Cart